Wymiana walut w aplikacji SGB Mobile
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów:
- dla Klientów korzystających z Kantoru SGB w bankowości internetowej SGB24 udostępniona została ta funkcjonalność również w aplikacji SGB Mobile.
Jest ona widoczna w opcji Produkty w zakładce Usługi.
Jeżeli chcesz mieć Kantor SGB „pod ręką” skorzystaj z opcji PROFIL – Personalizuj aplikację – Dostosuj pulpit. - zmieniliśmy również godziny dostępności usługi na 24/7/365, obejmują one:
- podstawowy przedział czasowy, dni robocze od godziny 8.00 do15.00
- rozszerzony przedział czasowy, czas poza godzinami wskazanymi powyżej oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne.
Uwaga: Bank ogranicza korzystanie z usługi w przypadku przekroczenia ustalonych przez Bank limitów transakcyjnych. Po przekroczeniu limitów następuje wstrzymanie sesji w Kantorze SGB, o czym Klient zostanie poinformowany w formie komunikatu.
Usługa wymiany walut w Kantorze SGB dostępna jest dla posiadaczy rachunków walutowych posiadających jednocześnie rachunek w PLN z dostępem przez Internet, przy czym wymiana walut następuje zawsze pomiędzy rachunkiem w złotych a rachunkiem w walucie wymienialnej.