Reklamacje

W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, klient ma prawo złożyć reklamację.

W zależności od problemu w celu złożenia reklamacji można skorzystać z jednej z form komunikacji:

  • osobiście w placówce bankowej w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;
  • telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu 52 3032050;
  • listownie w formie pisemnej na adres: Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie, ul. 700-lecia 41, 88-400 Żnin;
  • z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres centrala@bsznin.sgb.pl 

Szczegółowe zasady zostały opisane  w dokumencie znajdującym się poniżej

Pliki do pobrania

×
×

Niezbędne pliki cookies

Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie.

Zawsze aktywne

Analityczne pliki cookie

Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.