Reklamacje
W przypadku posiadania zastrzeżeń dotyczących usług świadczonych przez bank w zakresie wykonywanych czynności bankowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r, klient ma prawo złożyć reklamację.
W zależności od problemu w celu złożenia reklamacji można skorzystać z jednej z form komunikacji:
- osobiście w placówce bankowej w formie pisemnej lub ustnej do protokołu;
- telefonicznie w formie ustnej na numer telefonu 52 3032050;
- listownie w formie pisemnej na adres: Bank Spółdzielczy „Pałuki” w Żninie, ul. 700-lecia 41, 88-400 Żnin;
- z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres centrala@bsznin.sgb.pl
Szczegółowe zasady zostały opisane w dokumencie znajdującym się poniżej
Pliki do pobrania
ZASADY składania i rozpatrywania skarg i reklamacji- październik 2023
370.80K
Informacja dot reklamacji dotyczących transakcji dokonywanych kartami płatniczymi
31.42K
Formularz reklamacji ubezpieczeniowej Generali
21.23K
Formularz reklamacji klienta instytucjonalnego
27.81K
Formularz reklamacji klienta indywidualnego
28.82K
Formularz reklamacji dotyczący karty klienta instytucjonalnego
27.81K
Formularz reklamacji dotyczący karty klienta indywidualnego
28.82K